Ha még 10000 Ft
értékben vásárol INGYENES KISZÁLLÍTÁS
(0) db termék
0 Ft

TOPLISTA: 20 magas fehérjetartalmú zöldség

Fehérje (protein) nélkül nincs élet. Fontos, hogy minden egyes nap megfelelő mennyiségű fehérjét vigyél be a szervezetedbe, különben nem tud egészségesen működni. A fizikailag aktív egyének napi fehérjeszükséglete nagyobb, mint az átlagembereké – nőknek 1,5-2 gramm / testsúly kg, férfiaknak 2-3 gramm / testsúly kg.

Örökzöld tévhit az, hogy növényi forrásokból nem lehet hozzájutni elegendő mennyiségű és minőségű fehérjéhez. Pedig elég csak egy pillantást vetni a sok-sok vegetáriánus vagy akár szigorú vegán életmódot folytató emberre, sőt, élsportolóra, akik nem hogy egészségesen élnek, de fizikailag is a csúcson teljesítenek, és rögtön kiderül, a növényi táplálkozás bőven ellát fehérjével.

A következőkben összegyűjtöttünk 20 olyan zöldséget, amiben kifejezetten sok a fehérje – ha ismersz valakit, aki kételkedne abban, hogy léteznek remek növényi fehérjeforrások, csak mutasd meg neki ezt a listát!

TOPLISTA: 20 magas fehérjetartalmú zöldség

 


Felhasznált irodalom:
coach.nine.com.au/2016/11/17/11/03/vegan-muscle-gain-20-veggies-ranked-by-protein-content
lovepbco.com/high-protein-vegetables-a-list-of-the-top-30/
whfoods.com
eatthismuch.com

Comments are closed.