Ha még 10000 Ft
értékben vásárol INGYENES KISZÁLLÍTÁS
(0) db termék
0 Ft

Miért ezt válaszd?

miert-ez-a-legjobb_v2

A Vegan PROT3IN TRIPLEX a legjobb választás, ha növényi fehérjéről van szó

MIÉRT? Van rá 3 fő érvünk!

1. Teljes értékű protein!

  • A Vegan PROT3IN TRIPLEX barna rizs fehérje, borsó fehérje és kendermag fehérje, vagyis 3 különböző növényi eredetű fehérje tökéletes kombinációja!
  • Természetesen előforduló esszenciális aminosavakban gazdag!
  • Komplett aminosav profil, melynek fejlesztését az vezérelte, hogy megközelítse az emberi test számára legtökéletesebb fehérjeforrást: az anyatejet!

2. Eszméletlen íz!

  • A növényi fehérjeturmixok általában borzalmas ízűek. A Vegan PROT3IN TRIPLEX fejlesztésekor az vezérelt minket, hogy ne csak fantasztikusan természetes és kiváló fehérje-összetételű legyen a termék, hanem döbbenetesen finom is. Te is megtapasztalhatod: ez sikerült! A Vegan PROT3IN TRIPLEX garantáltan a legfinomabb növényi fehérje, amit valaha kóstoltál!
  • Három különböző ínycsiklandó íz: csokoládé, vanília és áfonya!
  • Kedvenc süteményeidet elkészítheted Vegan PROT3IN TRIPLEX fehérjével!

3. 100% természetesség!

  • A Vegan PROT3IN TRIPLEX formulája az egyszerűség és természetesség elveire épült. Barna rizs fehérje, borsó fehérje és kendermag fehérje tökéletes arányban kombinálva. Nincs benne cukor, nincs ízfokozó, nincs mesterséges színezék és nincs mesterséges édesítő!
  • Szója-, glutén-, tejcukor-, tojás- és GMO-mentes! Teljesen hipoallergén!
  • Természetes Stevia kivonattal édesítettük!
  • Állati eredetű összetevőktől mentes! Ezért a termékért egy állatnak sem kellett szenvednie vagy meghalnia.
foto_1

Mi van benne?

A Vegan PROT3IN TRIPLEX három különböző természetes növényi fehérjeforrást (barna rizs fehérje, borsó fehérje, és kendermag fehérje) egyesít magában, létrehozva egy teljesen egyedülálló fúziót.

A Vegan PROT3IN TRIPLEX fejlesztésekor egy teljes értékű, könnyen emészthető, növényi eredetű fehérjeforrás létrehozását tűztük ki célul. Meguntuk, hogy a növényi fehérjék íze borzasztóan rossz és azt is, hogy a legtöbb fehérje por tele van felesleges adalékanyagokkal, amik néha a címkéken sincsenek feltüntetve.

A barna rizs fehérje, borsó fehérje és kendermag fehérje kombinálásával tökéletes fúziót hoztunk létre, melynek aminosav profilja olyan közel áll az anyatej aminosav felépítéséhez, amennyire csak lehetséges. Miért olyan fontos ez? Az anyatejet szakértők a legtökéletesebb emberi táplálékként tartják számon, mivel az emberi szervezet számára szükséges összes aminosav egyedül az anyatejben található meg ideális összetételben. Az anyatej tehát a természet legjobb, legtisztább tápláléka, az emberi szervezet komplex igényeihez szabva.

A Vegan PROT3IN TRIPLEX formulája az anyatej összetételére épül, ezért olyan tökéletes nem csak a szervezet fehérjeszükségletének kielégítésére, de sportoláshoz, izomfejlesztéshez, az állóképesség növelésére, a regeneráció elősegítésére és diétához is.

Brown rice
Barna rizs fehérje:

A rizsfehérje ideális azok számára, akik allergiásak a szójára vagy szervezetük nehezen képes megemészteni azt. A rizsfehérje a szójával ellentétben nem okoz gyomorpanaszokat, nagyon könnyen megemészthető és a szervezet is hatékonyabban tudja hasznosítani, mint a szóját. A rizsfehérjének van az egyik legteljesebb aminosav profilja, nagyon közel áll az emberi anyatejhez, ezért izomépítéshez, regenerációhoz az egyik legjobb választás sportolók számára.

Borsófehérje:

Ez a zöldborsóból kinyert fehérje remekül kiegészíti a rizs aminosav profilját. Nem okoz gyomor- és bélrendszeri panaszokat, így ez egy rendkívül jól tolerálható és biológiailag is jól hasznosuló tápanyagforrás. Egyes kutatások szerint a borsófehérje fogyasztása csökkentheti az éhségérzetet és az szénhidrátok utáni sóvárgást, amely diéta alatt kifejezetten előnyös lehet. Valamennyi esszenciális aminosav fellelhető benne.

fresh green peas , close up
Kendermag
Kendermag fehérje:

A kendermagban található fehérjék 65%-a biológiailag aktív fehérje, úgynevezett edesztin. Az edesztin képes növelni az antitestek termelődését a szervezetben, ezért az egészséges immunrendszer fenntartásához ez a fehérjeforrás ideális. A kender fehérje könnyen emészthető, könnyen felszívódik és mind a 21 aminosav megtalálható benne, köztük a szervezet számára nélkülözhetetlen 8 esszenciális aminosav. A kendermag nem tartalmazza a kábító hatású delta-D-tetrahidro-kannabinolt (THC, a marihuána és a hasis hatóanyaga).

Stevia:

Teljesen természetes édesítőszer. A Stevia egy Dél-Amerikában őshonos növény, amely már régóta ismert különleges édesítő hatásáról. A mai Paraguay területén elő guaraní indiánok már több száz évvel ezelőtt is használták. A növény leveleiből kinyert szteviol glikozidok finom és egészséges alternatívát kínálják a hagyományos cukornak. Számos más édesítőszerrel szemben a stevia előnye többek között, hogy kalória- és szénhidrátmentes, illetve nulla a glikémiás indexe.

Stevia rebaudiana

A Vegan PROT3IN TRIPLEX koncepciója 3 fő elvre épült: a teljesség, a természetesség és a döbbenetes íz. A barna rizs fehérje, borsó fehérje és kendermag fehérje együtt tökéletes keveréket alkot, az eredmény egy fantasztikus fehérje forrás, növényi alapanyagokból, ami ráadásul elképesztően finom is!

Mi nincs benne?

A Vegan PROT3IN TRIPLEX-ben garantáltan SOHA nem találsz:

  • mesterséges édesítőt
  • mesterséges színezéket
  • hozzáadott cukrot
  • térfogatnövelő vagy dúsító szert
  • tartósítószert
  • állati eredetű összetevőt
  • allergén anyagokat
  • glutént
  • gabonaféléket
  • szóját
  • tojást
  • tejterméket
  • génmódosított összetevőt

Fehérje-kisokos

Fehérje alapok - a legfontosabb tudnivalók

A fehérje a három makronutriens (fehérjék, szénhidrátok, zsírok) egyike, mely nélkül az élet elképzelhetetlen. Aminosavakból épül fel, melyek az emberi test szöveteinek képződéséhez, regenerálódásához és fenntartásához szükséges tápanyagok. Fehérjére szükségünk van többek között az egészséges bőr, haj, körmök, csontok fenntartásához és az izomépítéshez is.

1. Fehérje koncentrátum és izolátum: fehérjét számos különböző forrásból lehet kinyerni. Koncentrált forma esetében a „nem-fehérje” rész eltávolításra kerül és az eredmény egy olyan por, aminek 70-85 százaléka fehérje (a fennmaradó 15-30 százalék javarészt szénhidrát és zsír). Az izolálás még hatékonyabb feldolgozási eljárás, aminek eredményeként akár 95%-os fehérjetartalmú por is előállítható.

2. Teljes értékű és nem teljes értékű fehérje: azokat az aminosavakat, melyeket az emberi szervezet nem képes előállítani, esszenciális aminosavaknak nevezzük. Ezeket kívülről kell bevinnünk táplálék útján. 9 ilyen esszenciális aminosav létezik: hisztidin, izoleucin, leucin, lizin, metionin, fenilalanin, treonin, triptofán és valin. Ha ebből a 9 esszenciális aminosavból mind megtalálható egy fehérjében, azt teljes értékűnek nevezzük.

Miért az anyatej a legtökéletesebb fehérjeforrás?

Az alábbi táblázat első oszlopában láthatod a Vegan PROT3IN TRIPLEX-ben található esszenciális aminosavak mennyiségét. Második oszlopa mutatja az emberi anyatej aminosav profilját, ami mindegyik esszenciális aminosavat tartalmazza, az emberi szervezet fejlődéséhez szükséges legtökéletesebb arányban – ahogyan a természet megalkotta!

veganfeherje-anyatej-amino-tablazat img-responsive

Egyetértés van orvosok és szakértők körében egyaránt, hogy az anyatej a legtökéletesebb táplálék, amit el lehet képzelni. Kétség sem férhet hozzá, hogy az ember számára legideálisabb aminosav-összetétel az, amit a természet akkor ad számunkra, amikor a fejlődéshez a legnagyobb szükségünk van rá.

A Vegan PROT3IN TRIPLEX fejlesztésekor ezt az arányt tartottuk elsődleges szempontnak, ezért  - ahogy az a fenti összehasonlító táblázatból is látható - úgy állítottuk össze a barna rizs fehérje, borsó fehérje és kendermag fehérje kombinációt, hogy maximálisan hasonlítson az anyatej aminosav-profiljára.

Mielőtt részletesebben taglalnánk a különböző fehérjeforrásokat, fontos, hogy néhány mítoszt eloszlassunk!

A 3 leggyakoribb tévhit a növényi fehérjékkel kapcsolatban

TÉVHIT: A növényi eredetű fehérjék nem teljes értékűek.

AZ IGAZSÁG: Ez egy ősrégi mítosz, amit sajnos még manapság is sokan szajkóznak. A valóságban a növényi fehérjék semmivel sem „rosszabbak” az állati eredetűnél. Egyrészt az alap állítás is téves, hiszen számos növényi fehérjeforrás valamennyi esszenciális aminosavat tartalmazza (pl. kendermag, chia mag, szója, spirulina, stb.), másrészt valószínűleg egy olyan ember sem él a földön, akinek étrendje mindössze egyetlen ételből állna. Ez utóbbi miért fontos? A fehérje komplettálás elve miatt. A komplettálás különböző eredetű fehérjék egy étkezésen belüli párosítása úgy, hogy az egyes nyersanyagok jól emészthetőek legyenek együtt, és egymást aminosav-összetételükben is kiegészítsék.

TÉVHIT: A növényi eredetű fehérjék nem olyan jó minőségűek, mint az állati eredetűek.

IGAZSÁG: A fehérje minőségét annak forrása határozza meg, így az állítás, mely szerint az állati eredetű fehérjék valamilyen okból "jobb minőségűek" lennének, abszolút hamis. Vannak nagyon jó minőségű, és kevésbé jó minőségű növényi fehérjék, ahogyan állati eredetű fehérjéből is találhatunk nagyon is rossz minőségűt (gondoljunk csak a vörös húsokra vagy a feldolgozott húsokra, amik tele vannak nátrium-nitrittel és más vegyi tartósítószerrel). A növényi fehérje tehát igen is kiváló minőségű, ha kellően tiszta, természetes forrásból jutunk hozzá.

TÉVHIT: A növényi eredetű fehérjéket nehezebb megemészteni.

IGAZSÁG: Erre a kijelentésre is azt kell mondanunk, hogy hamis, hiszen az emészthetőség mindenekelőtt az adott tápanyagforrástól függ. A szója például valóban olyan növényi fehérjeforrás, amit sokan nehezen tudnak megemészteni (amellett, hogy számos más probléma is van vele), ugyanakkor sokak számára a tejtermékek vagy a feldolgozott húsételek okoznak gyomorpanaszokat. A Vegan PROT3IN TRIPLEX-ben mi 3 olyan növényi fehérjét kombináltunk, melyek híresek arról, hogy könnyen emészthetőek!

Ha bárki is megpróbálná elhitetni veled, hogy kizárólag növényi alapú étrendet követve nem lehetséges jó minőségű és elegendő mennyiségű fehérjéhez jutni, illetve izmos, esztétikus testet elérni, akkor csak szólj neki, hogy vessen egy pillantást erre a videóra, ami porig rombolja ezt a mítoszt:


Mi a különbség az eltérő fehérjeforrások között?

Kezdjük a tejfehérjével! A tejfehérjét döntően két frakció, a kazeinfehérjék és a savófehérjék alkotják. Arányuk kb. 80-20%. Elgondolkodtató, hogy az ember az egyetlen olyan élőlény a Földön, aki más állatok tejét issza. A gyerekeknek különösen sok tejre van szüksége, mivel szervezetük fejlődésben van. Utána viszont egyáltalán nincs szüksége más állat tejére – amit nyilvánvalóan a természet az adott faj kicsinyeinek alkotott meg, nem embereknek.

1. Tejsavó fehérje

Az étrend-kiegészítő piac egyik legnépszerűbb terméke a tejsavó fehérje – ami a túró- és sajtgyártás mellékterméke. Korábban egyszerűen kidobták, mert értéktelennek tartották, vagy jó esetben takarmányként a háziállatok elé került. Később rájöttek, hogy a testépítőknek jó pénzért el lehet adni, és így egész iparág épült a tejsavó fehérje porra. A tejsavó fehérje kutatások alapján valóban hozzájárul a izom növekedéséhez, azonban sajnos sok hátránya is van.

  • Hasi zsírlerakódást okozhat - egyesek szerint a mai testépítők megnagyobbodott hasát is részben a túl sok tejsavó okozza.
  • Puffadást, felfúvódást okozhat.
  • A tejsavóban található tejcukor sokak számára nehezen emészthetővé teszi ezt a fehérjeforrást (becslések szerint a világ népességének 65-75 százaléka érzékeny a laktózra).
  • Mivel állati eredetű, ezért vegánok nem fogyaszthatják.
  • Egyes szakértői vélemények szerint túlzottan megterhelheti a májat és veséket.
  • Gyakran mesterséges adalékanyagokat és más, a dobozon nem feltüntetett összetevőket tartalmaz.
  • Bizonyos kutatások alapján a magas tejsavó fehérje bevitel felboríthatja a szervezet ásványi anyag egyensúlyát, így ízületi problémákat és a csontsűrűség csökkenését okozva.

2. Kazein

A tejsavó-fehérjéhez hasonlóan a kazeint is a tejből nyerik ki (a tej alvadásakor kazein keletkezik, elválva a tejsavótól), izolátum vagy koncentrátum formájában is találkozhatunk vele. A tejsavónál lassabb felszívódású. Hátránya, hogy tejérzékenyek nem használhatják, illetve edzés utáni fehérjének sem ideális. A kazein a tejsavónál drágább és sokszor mesterséges összetevőkkel van tele, amivel az ízén igyekeznek a gyártók javítani.

Dr. T. Colin Campbell világszerte elismert Kína tanulmány című könyvében ír a tejtermékek fogyasztása és a rák kialakulása közötti összefüggésekről. Campbell kutatásának eredményei szerint a kazein, ami a tehéntej fehérjetartalmának 87%-át teszi ki, a rák bármely stádiumát képes előmozdítani. Külön érdekesség és egyben riasztó tény, hogy a kazein a tejtermékeken kívül számos feldolgozott élelmiszerben, sőt egyéb termékekben (pl. festékekben!) is megtalálható.

3. Tojásfehérje

A tojásból kinyert fehérje ugyan teljes értékűnek számít, a fogyasztását nem javasolják szakértők. Hátránya elsősorban, hogy a tojásallergia viszonylag gyakori, főleg gyerekek és fiatal felnőttek esetén. A tojásfehérje porok akár veszélyes fertőző anyagokat, például szalmonellát is tartalmazhatnak. A gyárban termelt tojásokban ráadásul nyomokban antibiotikumok, hormonok és más káros vegyületek is találhatóak.

A tojás, mint fehérjeforrás alapvetően nem túl jó választás, magas koleszterintartalma miatt kapcsolatba hozzák a a szív- és érrendszeri betegségekkel, magas vérnyomással, korai halálozással. A boltban vásárolt tojások túlnyomó hányada gyári termelésből származik, ahol a tyúkokat rossz körülmények között tartják, gyógyszerezik, egész életüket egy ketrecben töltik, így a kapott tojások minősége is jelentős hátrányt szenved.

De nem csak állati eredetű fehérjék léteznek! (Bármennyire is szeretnék ezt elhitetni velünk az állati fehérjét forgalmazó cégek) A következőkben a legnépszerűbb növényi fehérjéket nézzük át.

4. Szója fehérje

A szójabab azon kevés növényi fehérjeforrások egyike, amelyik mindegyik esszenciális aminosavat tartalmazza. A szójababot megtisztítják, meghámozzák, majd szárítást követően szójalisztet készítenek belőle – a szója fehérje koncentrált és izolált formában is előállítható.

A szójával kapcsolatban az utóbbi években igen sok negatívum napfényre került.

  • a szója fehérje gyakran genetikailag módosított szójából készül;
  • a szója úgynevezett fitoösztrogéneket tartalmaz, ami az emberi szervezet által termelt természetes ösztrogénhez hasonlóan fejti ki hatását – így tehát befolyással lehet a hormonháztartásra;
  • a nőknél terméketlenséget, menstruációs problémákat és akár rákot is okozhat;
  • megakadályozza az ásványi anyagok felszívódását;
  • kutatások azoknál a férfiaknál, akik rendszeresen fogyasztanak szóját, alacsonyabb spermaszámot mutattak, valamint összefüggésbe hozták az elhízással és gynecomastia (mell abnormális kifejlődése férfiaknál) kialakulásával;
  • fogyasztása egyeseknél gyomorpanaszokat okozhat;
  • gátolja a pajzsmirigy megfelelő működését, pajzsmirigy betegeknek semmiképp nem ajánlott;
  • a szója megnöveli a szervezet D-vitamin, B-12 vitamin, kalcium és magnézium igényét.

5. Rizs fehérje

Habár általában szénhidrát-forrásként szokás emlegetni, a rizsben nagyon is értékes fehérje található, és egyre inkább alapvető összetevőjévé vált a vegetáriánus/vegán fehérje poroknak.

Aminosav-összetétele nagyon közel áll az emberi anyatejhez, ezért izomépítéshez, regenerációhoz az egyik legjobb választás sportolók számára. Több kutatás is arra jutott, hogy a rizsfehérje segíti a zsírégetést és a koleszterinszint csökkentését. Hipoallergén, vagyis rendkívül könnyen emészthető, a biológiai hasznosulása emiatt kiemelkedően jó, a szervezet szinte teljesen képes felhasználni.

6. Kendermag fehérje

A kender magjából kinyert fehérje. Gyakran szuperételnek is nevezik, mivel gazdag esszenciális zsírsavakban, mind a 21 aminosavat tartalmazza, vegánok is fogyaszthatják, valamint hipoallergén. Nagy mennyiségben tartalmazza az edesztin nevű fehérjét, ami hozzájárul az egészséges immunrendszer fenntartásához. Hátránya, hogy mivel csak bizonyos országokban termeszthető ipari mennyiségben (a cannabis-szal kapcsolatos törvényi szabályozások miatt), ezért igen drága fehérjeforrás.

7. Borsó fehérje

Népszerű választás a vegetáriánusok és vegánok körében a zöld vagy sárgaborsóból kinyert fehérje.

Ahogy a legtöbb növényi eredetű fehérje, úgy a borsó fehérje is hipoallergén, azaz ételallergiások is nyugodtan fogyaszthatják. Kutatások szerint csökkentheti az éhségérzetet, ezzel támogatva a fogyókúrát. Esszenciális aminosavakban gazdag, ugyanakkor hátránya, hogy bizonyos más aminosavak hiányoznak belőle, ezért önmagában nem elég csak ezt használni.

Melyik fehérjeforrás a legjobb?

Ahogyan a fentiekből is láthatod, a legtökéletesebb fehérjeforrás az anyatej, mivel tartalmazza mindazokat az esszenciális aminosavakat, amelyek az emberi szervezetnek fejlődéshez, növekedéshez szüksége van, méghozzá a legideálisabb arányban. Az ugyanakkor nyilvánvalóan abszurd lenne (arról nem is szólva, hogy megvalósíthatatlan), ha egész életünkben anyatejjel táplálkoznánk. Meg kell találni tehát azokat a fehérjeforrásokat, amik természetes úton biztosítják az anyatej összetételéhez legközelebb álló fehérjéket. Ez persze nem egyszerű feladat.
Superfood

De akkor mégis melyik fehérjeforrást válaszd?

Egy mondatban összefoglalva: ami megfelel a Te testi és lelki igényeidnek.

Ezer oka van annak, hogy növényi fehérjeforrást válasszunk.

Vannak, akiknek emésztési problémát okoznak a hagyományos fehérjeturmixok.

Vannak akik cukor- és minden mesterséges adalékoktól és ízfokozóktól mentes fehérjeturmixot keresnek.

Vannak, akiknek meggyőződésük, hogy a növényi alapú étrend a legegészségesebb.

Vannak, akik a környezetvédelemre és a fenntarthatóságra tekintettel azért fogyasztanak növényi fehérjét, mert sokkal kevesebb erőforrást és környezeti ártalmat jelent előállítani, mint az állati fehérjét.

Vannak, akik nem tudják elfogadni, hogy az ételükért egy érző lénynek szenvednie kell, vagy meg is kell halnia.

Vannak, akik vallási meggyőződésből fakadóan nem esznek állati terméket.

foto_2

Bármi legyen a Te okod, mi tiszteletben tartjuk és megtisztelve érezzük magunkat hogy olyan emberek az ügyfeleink, akiknek az élete nem csak céltalan sodródás a többséggel, hanem értelmes meggyőződés mentén élik az életüket.

Hisszük, hogy a táplálkozásunkkal etikai döntést is hozunk, és nem mindegy, hogy a saját testünkre és a környezetünkre milyen hatással van.

Hisszük, hogy a tudatos táplálkozás segít nekünk abban, hogy az életünk más területein is tudatosan éljünk.

És azért szeretjük, ha ami nagyon egészséges az fenségesen finom is, ezért nagy örömmel forgalmazzuk Európában a Vegan Prime Nutrition termékcsaládot!